اخبار و مطالب - 9 روند طراحی وب برای تماشا در سال 2022

  • شما اینجا هستید:  
اخبار و مطالب 26 اسفند 1400 23:28

9 روند طراحی وب برای تماشا در سال 2022

آیا شما یک طراح وب هستید که به دنبال الهام گرفتن در سال 2022 هستید؟ خوب، شما به جای درست آمده اید. این اینفوگرافیک پر جنب و جوش در اینترنت ظاهر شده است و مملو از روندهای طراحی وب است که احتمالاً در سال 2022 شاهد آن خواهیم بود.

طراحی وب سایت قرمز یک اینفوگرافیک (به پایین مراجعه کنید) از نه روندی که انتظار دارد محبوب شود ایجاد کرده است. این گرافیک مفید بینشی در مورد هر گرایش می دهد، و توضیح می دهد که چرا ممکن است محبوب باشد و چگونه آن را در طراحی های وب خود بگنجانید. برای طراحی وب سایت خود آماده اید اما نمی خواهید از کد استفاده کنید؟ برای شروع ، جمع بندی ما از بهترین سازندگان وب سایت را بررسی کنید.


یکی از گرایش‌هایی که ما انتظار نداشتیم این خط را ایجاد کنیم، «نوع متحرک» بود، جایی که طراحان متن را در وب‌سایت خود متحرک می‌کنند. المان‌های رابط کاربری و گرافیک‌های زیادی را با انیمیشن‌ها در وب‌سایت‌ها دیده‌ایم، اما قبلاً متن‌های متحرک زیادی نداشتیم. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم چگونه خلاقان این روند را در طراحی های خود گنجانده اند.


با مجهز شدن به این لیست و جمع بندی روندهای طراحی وب سایت ما برای سال 2022، همه چیز لازم برای ایجاد یک وب سایت زیبا و جذاب را خواهید داشت که در بین رقبا متمایز باشد. قبل از اینکه دندان های خود را در طرح های خود فرو کنید، توصیه می کنیم لیست ما از بهترین ابزارهای طراحی وب و دوره های طراحی وب را بررسی کنید. 


 

نظر خود را بنویسید.