خدمات تخصصی - وب سایت های تجاری

خدمات تخصصی 27 اسفند 1400 12:48

وب سایت های تجاری

چه یک عکاس آزاد باشید، چه صاحب یک فروشگاه سخت افزار یا نوع دیگری از کسب و کار کوچک باشید، یک وب سایت عالی برای موفقیت شرکت شما ضروری است. به عنوان یک وب مستر که روی ساخت یا بازاریابی بیش از 100 وب سایت کسب و کار کوچک کار کرده است، می دانم که برای ایجاد وب سایت های تجاری عالی و جذاب چه چیزی لازم است.

اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت استارت آپی جدید یا موثرتر کردن سایت فعلی خود هستید، در اینجا 10 مرحله کلیدی برای شروع و کمک به وب سایت کسب و کار کوچک خود برای رقابت موثر در بازار آنلاین آورده شده است.


1. یک نام دامنه خوب به دست آورید


نام دامنه شما که به عنوان آدرس وب سایت شما نیز شناخته می شود، اغلب نقطه ورود به سایت شما است. مهم است که برای اهداف قابلیت استفاده و همچنین برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) تأثیر خوبی بگذارد.


در اینجا چند نکته برای ایجاد یک نام دامنه بهینه وجود دارد:




    • املای آن را آسان کنید. سعی کنید از کلمات عامیانه، ساختگی یا به شدت باطنی استفاده نکنید.

    • آن را تا حد امکان کوتاه نگه دارید. هر چه کوتاه تر باشد، به خاطر سپردن و تایپ صحیح آن آسان تر است.



 


  • از پسوند دامنه مناسب استفاده کنید. سعی کنید همیشه آن را یک نام دامنه .com قرار دهید (برخلاف .net، .co و غیره) مگر اینکه استفاده از پسوند دیگری مانند .gov، .edu یا .org مناسب تر باشد.

  • از اعداد و خط فاصله دوری کنید. آنها به سختی به خاطر سپرده می شوند و کمتر از نام های دامنه فقط کلمه ای ظریف و به یاد ماندنی هستند، و ممکن است در هنگام صداگذاری نام دامنه اشتباه متوجه شوند.

  • برای تسهیل رشد آینده، آدرس را گسترده کنید. به عنوان مثال، Amazon.com یک آدرس وب سایت بسیار گسترده تر از BooksOnline.com است و به آمازون اجازه می دهد تا تقریباً هر نوع کالای مصرفی را به جای کتاب، همانطور که هدف اصلی آن بود، بفروشد.

  • اطمینان حاصل کنید که به یاد ماندنی است. با وجود وب‌سایت‌های بسیار زیاد در اینترنت، مهم است که نام وب‌سایت شما جذاب باشد تا مردم در آینده نحوه دسترسی به آن را به خاطر بسپارند.

  • در مورد نام دامنه تحقیق کنید آن را در گوگل جستجو کنید تا ببینید آیا آدرس وب سایت مشابهی قبلاً به صورت آنلاین وجود دارد یا خیر، و در USPTO.gov جستجو  کنید تا مطمئن شوید که دارای علائم تجاری ثبت شده نیست.

  • بررسی کنید که آیا قیمت مناسب است. تعیین کنید که آیا می توانید آدرس وب سایت مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید زیرا اکثر نام های دامنه خوب انتخاب شده اند و باید از مالک فعلی خریداری شوند.

  • از نام های بیهوده خودداری کنید. نامی را انتخاب کنید که معنی را بیان کند تا کاربران فورا بدانند کسب و کار شما چیست. یاهو و گوگل نام های جذابی هستند، اما برندسازی آنها بسیار گران بود و کسب و کار کوچک شما ممکن است بودجه یکسانی نداشته باشد.

  • یک URL مناسب SEO ایجاد کنید. در صورت لزوم، سعی کنید یک آدرس وب سایت مناسب SEO که شامل کلمات کلیدی و موقعیت جغرافیایی باشد ایجاد کنید. به عنوان مثال، "www.LasVegasElectrician.com."


2. میزبانی وب سایت ایمن و مقیاس پذیر را با پشتیبانی فنی خوب خریداری کنید


میزبان وب سایت (یا گاهی اوقات به عنوان ارائه دهنده میزبانی وب سایت شناخته می شود) شرکتی است که فناوری و خدمات لازم برای مشاهده وب سایت در اینترنت را ارائه می دهد. شما نام دامنه خود را به ارائه دهنده هاست خود متصل می کنید تا زمانی که کاربران از آدرس وب سایت شما بازدید می کنند، وب سایت شما را که در حساب میزبانی خود ذخیره می کنید نشان داده شود.


خدمات میزبانی بسته به نوع فناوری و پشتیبانی انتخابی شما می تواند بین 2 تا 100 دلار در ماه هزینه داشته باشد. معمولاً در صورت خرید یک برنامه سالانه به جای برنامه ماهانه، می توانید تخفیف دریافت کنید.


در اینجا چند دستورالعمل برای انتخاب یک برنامه میزبانی وب سایت خوب آورده شده است:



  • اگرچه می‌توانید یک برنامه میزبانی «سرور مشترک»  را با حداقل 2 دلار در ماه دریافت کنید، من معمولاً توصیه نمی‌کنم این کار را انجام دهید. میزبانی اشتراکی به این معنی است که شما یک سرور و منابع آن را با سایر مشتریان به اشتراک می گذارید که می تواند عملکرد سایت شما را دچار مشکل کند. همچنین اگر یکی از وب‌سایت‌های دیگر سرور اشتراکی شما هک شود، ممکن است وب‌سایت شما نیز آلوده شود.



  • یک طرح میزبانی «سرور اختصاصی»  گران‌ترین گزینه است - هزینه آن می‌تواند از حدود 100 تا 2000 دلار در ماه متغیر باشد - اما باعث می‌شود وب سایت شما بهترین عملکرد را داشته باشد. داشتن یک برنامه سرور اختصاصی به این معنی است که ماشین سرور فیزیکی به طور کامل به سایت شما اختصاص داده شده است. بنابراین، همه منابع متعلق به شما هستند و تا زمانی که فناوری بهینه باشد، از یک برنامه میزبانی مشترک ایمن تر است. با این حال، بسیار گران‌تر از آن چیزی است که اکثر مشاغل کوچک معمولاً مایل به پرداخت هستند. هنگامی که یک سایت با عملکرد بسیار بالا دارید، ممکن است این همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید، اما برای اکثر مشاغل اولیه و کوچک بیش از حد است.



  • مصالحه ای که من معمولاً توصیه می کنم یک برنامه میزبانی "سرور خصوصی مجازی" (VPS)  است که بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد. هزینه از حدود 20 تا 50 دلار در ماه متغیر است که برای خدمات میزبانی که دریافت خواهید کرد مقرون به صرفه است. VPS ماشینی است که به عنوان چندین ماشین پارتیشن بندی شده است، که به آن مقرون به صرفه ای مشابه با هاست اشتراکی می دهد، با پتانسیل امنیتی و عملکردی مشابه به عنوان یک برنامه میزبانی سرور اختصاصی.



  • اطمینان حاصل کنید که شرکت میزبان شما دارای پشتیبانی تلفن و/یا چت  است تا در صورت بروز مشکل بتوانید به سرعت به شما کمک شود. پشتیبانی ایمیل اغلب ممکن است خیلی طول بکشد و زمانی که یک مشکل نیاز به حل فوری دارد، خسته کننده شود. پشتیبانی تلفنی بهترین است، اما چت نیز به خوبی کار می کند.



  • برای دسترسی به سرور شما باید یک رابط کاربری آسان مانند cPanel وجود داشته باشد. شما نمی خواهید برای مشاهده محتویات سرور خود و ایجاد تغییرات از دستورات ترمینال استفاده کنید، مگر اینکه بتوانید یک مدیر سرور حرفه ای را برای کمک به شما استخدام کنید.



  • بررسی کنید تا ببینید چه نوع امنیت سرور  در سرور مورد نظر شما وجود دارد. شما می خواهید بتوانید از طریق پروتکل انتقال فایل امن (SFTP) به سرور خود دسترسی داشته باشید. باید روزانه از محتویات سرور شما نسخه پشتیبان تهیه شود. همچنین باید یک روش آسان با یک یا دو کلیک برای نصب گواهینامه های لایه سوکت های امن (SSL) وجود داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که شرکت هاستینگ تعمیر و نگهداری منظم امنیتی را انجام می دهد. در حالت ایده آل، شرکت میزبان شما دارای یک پروتکل امنیتی منتشر شده است که می توانید آن را مرور کنید تا بدانید چگونه سرورهای خود را ایمن نگه می دارند.


برخی از شرکت های میزبانی وب سایت محبوب عبارتند از:



  • خدادادی

  • دریم هاست

  • Bluehost

  • در حرکت

  • SiteGround


3. توضیح واضحی از کسب و کار خود را به صورت برجسته نمایش دهید


مهم است که بلافاصله به مردم اطلاع دهید که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید تا هنگام بازدید از وب سایت کسب و کار کوچک شما احساس سردرگمی نکنند. اطمینان حاصل کنید که بنر اصلی صفحه اصلی شما (همچنین به عنوان "تصویر قهرمان" شناخته می شود) و بنرهای بعدی بازنمایی بصری خدمات شما هستند، و همچنین دارای یک تار متن مقدماتی در بالای صفحه است که توصیف می کند شما چه کسی هستید و چه می کنید. .


علاوه بر این، مطمئن شوید که هر دو منوی پیمایش اصلی و پاورقی شما دارای پیوندهای صفحه «درباره ما» هستند که به راحتی قابل دسترسی هستند تا افراد بتوانند روی آنها کلیک کنند و درباره کسب و کار شما بیشتر مطالعه کنند.


4. بهترین سیستم مدیریت محتوا را پیاده سازی کنید


سیستم مدیریت محتوا (CMS) یک برنامه یا برنامه نرم افزاری است که برای ایجاد و مدیریت محتوای دیجیتال استفاده می شود. یک CMS خوب به شما کمک می کند تا سایت خود را حفظ کنید و برای استفاده از آن به دانش فنی زیادی نیاز ندارید. شما باید یک CMS را انتخاب کنید که برای نیازهای منحصر به فرد شما طراحی شده باشد. سیستم های مختلف به دلایل مختلفی مانند کاربر پسند بودن، توسعه پذیری و بودجه استفاده می شوند.


در زیر برخی از سیستم های محبوب با شرح نقاط قوت و ضعف آنها آورده شده است.


وردپرس: وردپرس  محبوب ترین CMS جهان است. این یک انجمن پشتیبانی فعال و گسترده و بسیاری از افزونه های مفید برای گسترش عملکرد سایت شما دارد. (و اگر نمی توانید افزونه ای را پیدا کنید که کاری را که می خواهید انجام دهد، به راحتی می توانید یک توسعه دهنده وردپرس را پیدا کنید که بتواند برای شما یکی بسازد!) وردپرس نیز رایگان است و نصب آن نسبتاً ساده است. اکثر توسعه دهندگان وب سایت با آن آشنا هستند، بنابراین یافتن فرد یا آژانسی که بتواند روی سایت شما کار کند دشوار نیست. من معمولاً به کسب و کارهای کوچک توصیه می کنم که از وردپرس برای ایجاد وب سایت های خود استفاده کنند، به دلیل انعطاف پذیری و گسترش آن. 


با این حال، باید توجه داشت که بزرگترین ضعف وردپرس امنیت است – از آنجایی که بسیار محبوب است، هکرها آن را بیشتر هدف قرار می دهند. سایت وردپرس شما باید به طور منظم نگهداری و ایمن شود تا هک نشود. همچنین، ایمن کردن تک تک افزونه های شخص ثالث دشوار است، بنابراین ایمن نگه داشتن سایت وردپرس شما باید یک تعهد مداوم از طریق بهترین شیوه های مختلف باشد (بررسی کنید که آیا افزونه های شما در چند ماه گذشته به روز شده اند، مطمئن شوید که یک افزونه ارائه شده در مخزن رسمی وردپرس، حذف فوری افزونه های استفاده نشده و غیره).


دروپال: دروپال  یکی دیگر از CMS های محبوب است. بسیاری از مزایای مشابه وردپرس را ارائه می دهد، از جمله انعطاف پذیری، سهولت استفاده و یک جامعه پشتیبانی بزرگ. قابل ذکر است که این یک CMS امن تر از وردپرس است (ایمن تر از فعالیت های مخرب). با این حال، گزینه های افزونه یا تم زیادی ندارد، که باعث می شود توسعه کمتری داشته باشد. برای سال‌ها، وب‌سایت کاخ سفید (Whitehouse.gov) با دروپال اجرا می‌شد، اما از آن زمان به وردپرس تغییر مکان داده است، که هنوز هم از آن استفاده می‌کند.


جوملا:  یکی دیگر از CMS های محبوب جوملا است!  خارج از جعبه، سئو، امنیت و قابلیت های چند زبانه بهتری نسبت به وردپرس دارد. با این حال، با کمک چند افزونه، وردپرس از قابلیت های جوملا پیشی می گیرد.


Squarespace:  Squarespace  سرویسی است که شما به صورت ماهانه یا سالانه در آن مشترک می شوید و ایجاد وب سایت و وبلاگ را به یک تجربه "کشیدن و رها کردن" آسان تبدیل می کند. این شامل طراحی وب سایت، توسعه، نگهداری نرم افزار، معیارها، نام دامنه با خرید سالانه، امنیت SSL، پشتیبانی 24/7، و پهنای باند نامحدود و میزبانی ذخیره سازی در یک بسته است. این به ویژه برای افراد خلاق مناسب است و قالب های طراحی درجه یک را در اختیار شما قرار می دهد. اگر بودجه کمی دارید، به یک سایت ساده و زیبا نیاز دارید، اما نمی توانید یک طراح وب سایت را بخرید، این یک خدمات عالی برای شما است.


منحنی یادگیری با Squarespace بسیار کوچکتر از وردپرس، دروپال و جوملا است، اما گزینه های توسعه پذیری تقریباً زیادی ندارد. با این حال، اگر دانش فنی کمی دارید یا اصلاً دانش فنی ندارید و به دنبال راهی سریع و آسان برای ایجاد یک وب سایت هستید، Squarespace یک گزینه عالی برای شما است.


Wix:  Wix  بسیار شبیه Squarespace است، اما کمی کاربر پسندتر است. این اشتراک ماهانه، اما نه سالانه، ارائه می دهد و شامل ویژگی های مشابه است. Wix همچنین یک سازنده کشیدن و رها کردن است—شما می توانید آزادانه عناصر را در هر نقطه از صفحه بکشید و رها کنید. در مقایسه، Squarespace در جایی که می توانید روی صفحه بکشید و رها کنید ساختار بیشتری دارد. منحنی یادگیری استفاده از Wix حتی کوتاه‌تر از Squarespace است، بنابراین اگر نیاز به انتشار سریع سایت دارید، این ممکن است بهترین گزینه شما باشد.


Wix قالب های بسیار بیشتری نسبت به Squarespace برای انتخاب دارد، اما زمانی که یک قالب را انتخاب کردید، باید به آن پایبند باشید یا مجبور شوید سایت خود را به طور کامل بازسازی کنید. با Squarespace، می توانید الگوی خود را در هر زمان و بدون نیاز به بازسازی کل سایت تغییر دهید. 


5. یک پلتفرم تجارت الکترونیک خوب انتخاب کنید


اگر قصد دارید کالاها و/یا خدمات را از طریق وب سایت خود بفروشید، برای انجام این کار به فناوری مناسب نیاز دارید. (اگر در حال حاضر چیزی نمی فروشید، ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید زیرا تجارت الکترونیک به طور بالقوه می تواند سود شما را افزایش دهد.) اگر تصمیم دارید به کاربران اجازه دهید تا به صورت آنلاین با شما معامله کنند، باید پلتفرم مناسب را برای خود انتخاب کنید. مدل تجاری.


در اینجا چند پلتفرم محبوب تجارت الکترونیکی مشاغل کوچک آورده شده است:


WooCommerce:  WooCommerce  یکی از محبوب ترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در جهان است که می تواند وب سایت وردپرس شما را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کند. مانند وردپرس، افزونه های زیادی در دسترس است و به وردپرس متصل می شود که آن را بسیار انعطاف پذیر می کند. تم های رایگان و ممتاز زیادی برای WooCommerce از پیش ساخته شده اند. (به عنوان یک قاعده، بهتر است از یک تم ممتاز از یک توسعه‌دهنده معتبر استفاده کنید، زیرا امنیت و پشتیبانی بهتری را ارائه می‌دهد.) اگر از فناوری آگاه نیستید، به احتمال زیاد به یک توسعه‌دهنده وردپرس نیاز دارید تا به شما در راه‌اندازی و راه‌اندازی آن کمک کند. از آن استفاده کنید. WooCommerce همچنین مقدار بسیار بالایی از قابلیت ها و مقیاس پذیری را ارائه می دهد که ممکن است کسب و کار کوچک شما به آن نیاز داشته باشد.


Shopify:  Shopify  یک پلت فرم تجارت الکترونیک مبتنی بر ابر است که به شما امکان می دهد یک فروشگاه آنلاین ایجاد و سفارشی کنید و محصولات، موجودی، پرداخت ها و حمل و نقل را مدیریت کنید. این یک افزونه وردپرس مانند WooCommerce نیست - یک پلت فرم مستقل است که روی سرور Shopify میزبانی می شود - بنابراین اگر یک وب سایت اصلی دارید، سایت تجارت الکترونیک شما از نظر فنی از آن جدا خواهد بود. می توانید از طریق وب سایت معمولی خود که با WordPress، Drupal، Wix و غیره ساخته شده است، به حساب Shopify خود پیوند دهید، مگر اینکه وب سایت اصلی شما دارای یک افزونه ادغام Shopify باشد.


ویژگی‌ها شامل محصولات نامحدود، پهنای باند نامحدود، تجزیه و تحلیل تقلب، کدهای تخفیف، گزارش‌ها و موارد دیگر است. مزایای کلیدی Shopify این است که برای راه‌اندازی فروشگاه نیازی به توسعه‌دهنده ندارید، و همه چیز در backend از قبل برای شما تنظیم شده است. نکته منفی این است که شما به اندازه WooCommerce کنترل یا انعطاف زیادی روی فروشگاه خود ندارید.


Shopify Plus:  Shopify Plus  Shopify است، اما با سطح بالاتری از سفارشی‌سازی، حساب‌های کارکنان بیشتر و گزینه‌های تجارت الکترونیک بین‌المللی. همچنین از سطح پشتیبانی بالاتری برخوردار است. با این حال، بدیهی است که همه اینها با هزینه اشتراک بالاتری همراه است و هنوز هم از انعطاف پذیری و توانایی های سفارشی سازی مانند WooCommerce برخوردار نیست.


Business Squarespace:  Squarespace دارای گزینه اشتراک تجارت الکترونیکی است، بنابراین اگر Squarespace را برای ساخت سایت خود انتخاب کرده اید و نیازهای تجارت الکترونیکی بسیار ساده ای دارید، می توانید این مسیر را انتخاب کنید. Business Squarespace یک کارمزد تراکنش دریافت می کند، اما می توان با ارتقاء اشتراک خود به یک فروشگاه آنلاین اصلی، از این کارمزد گذشت. این شامل یک دامنه رایگان، امنیت SSL، سئو، بازیابی سبد خرید رها شده، تخفیف‌ها، ارسال بی‌درنگ شرکت مخابراتی و موارد دیگر است. با این حال، اشاره شده است که به اندازه Shopify کاربر پسند نیست. و مانند Shopify، به سادگی به اندازه WooCommerce انعطاف پذیر نیست.


Wix:  Wix در واقع یک پسوند Shopify دارد که بسیار کاربر پسند است. برای استفاده از آن باید حساب Wix خود را ارتقا دهید و در Shopify مشترک شوید.


فروشگاه آنلاین GoDaddy:  GoDaddy یک پلت فرم اشتراک مستقل تجارت الکترونیک نسبتاً جدید دارد که راه اندازی و استفاده نسبتاً آسانی دارد. دانش فنی بسیار کمی برای راه اندازی فروشگاه خود با فروشگاه آنلاین GoDaddy مورد نیاز است . قالب ها ساده و تمیز هستند و تا حدودی قابل تنظیم هستند. ویژگی ها شامل ابزارهای بازاریابی و سئو، یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی، رزرو قرار ملاقات، امنیت SSL، بارگذاری سریع صفحه و موارد دیگر می باشد.


مقالات دیگر از AllBusiness.com :



  • راهنمای کامل 35 مرحله ای برای کارآفرینانی که شروع به کسب و کار می کنند

  • 25 سوال متداول در مورد راه اندازی یک کسب و کار

  • 50 سوالی که سرمایه گذاران فرشته از کارآفرینان خواهند پرسید

  • 17 درس کلیدی برای کارآفرینانی که شروع به کسب و کار می کنند


6. یک رابط کاربری وب سایت جالب، به یاد ماندنی و جذاب ایجاد کنید


اطمینان حاصل کنید که رابط وب سایت کسب و کار کوچک شما تأثیر مثبتی بر جای می گذارد که منجر به نتایج می شود. با اجرای پیشنهادات زیر می توانید این کار را انجام دهید:



  • از گرافیک های زیبا و فونت های خوانا استفاده کنید.

  • مطمئن شوید که گرافیک شما فشرده و برای بارگذاری سریع بهینه شده است. اگر وب سایت شما کند است، موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه شما را جریمه می کنند.

  • در مورد رقابت تحقیق کنید تا ببینید چگونه وب سایت های خود را طراحی و بهینه کرده اند. اجزای مشابهی را پیاده سازی کنید که برای وب سایت کسب و کار کوچک شما کار می کنند.

  • در مورد مخاطبان هدف خود تحقیق کنید تا ببینید آنها از سایت شما چه می خواهند و انجام آن را برای آنها آسان کنید.

  • در طول طراحی وب سایت خود به طور مداوم در برند بمانید.

  • یک سیستم ناوبری بصری طراحی کنید که به کاربران امکان می دهد به سرعت به صفحات مورد نیاز خود برسند.

  • اطلاعات تماس با دسترسی آسان را منتشر کنید.

  • فراخوانی آشکار (مخصوصاً دکمه‌های «اکنون خرید») را وارد کنید.

  • صفحاتی را ایجاد کنید که برای وب سایت های مشاغل کوچک استاندارد هستند، مانند:

    • صفحه اصلی

    • درباره ما

    • محصولات/خدمات (با توضیحات و تصاویر جذاب)

    • نقشه سایت (برای اهداف سئو)

    • تیم مدیریت

    • با ما تماس بگیرید

    • شرایط استفاده (قرارداد آنلاین حاکم بر نحوه استفاده کاربران از سایت شما)

    • سیاست حفظ حریم خصوصی

    • صفحات اضافی مربوط به کسب و کار کوچک خاص شما




7. وب سایت کسب و کار کوچک خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید


سئو مجموعه ای از اقداماتی است که در وب سایت خود اعمال می کنید تا اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو وب سایت شما را به طور مناسب فهرست و رتبه بندی می کنند و سپس آن را به کاربران موتورهای جستجو نشان می دهند. هنگامی که وب سایت شما توسط موتورهای جستجو خزیده می شود، با وب سایت هایی که محتوای مشابه دارند رقابت می کند. هرچه طراحی و محتوای وب سایت شما بهتر باشد، سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو بالاتر نشان داده می شود.


سئو عمدتاً شامل اقدامات زیر است:



  • تحقیق و پیاده سازی کلمات کلیدی

  • کد وب سایت بهینه

  • سرعت بارگذاری سریع

  • ایمن بودن و نصب گواهی SSL؛ SSL فناوری امنیتی استانداردی است که تضمین می کند داده های ارسال شده بین وب سرورها و مرورگرها خصوصی باقی می مانند

  • داشتن سایت سازگار با موبایل

  • وجود بک لینک های با کیفیت (لینک هایی در وب سایت های خارجی با محتوای مرتبط) که به سایت شما منتهی می شود

  • داشتن بسیاری از نظرات مثبت آنلاین (Google، Yelp، Facebook و غیره)

  • استفاده از پیوندهای داخلی در سرتاسر سایت خود برای نگه داشتن مردم در کلیک کردن و خواندن

  • استفاده از رسانه های اجتماعی برای پیوند دادن به سایت خود (لینکدین، توییتر، فیس بوک، پینترست و غیره)


سئو یک فرآیند مداوم و بسیار مهم است که می تواند به معنای تفاوت بین نمایش در صفحه اول صفحات نتایج موتور جستجو (که منجر به ترافیک رایگان زیادی برای وب سایت شما می شود) یا صفحه 300 (در نتیجه بدون ترافیک) باشد.


8. به طور منظم محتوای با کیفیت ایجاد و منتشر کنید


هم کمیت و هم تازگی محتوا برای موتورهای جستجو مهم است، بنابراین مهم است که برنامه ای برای انتشار مقالات با کیفیت و/یا پست های وبلاگ در سایت خود و در سایت های خارجی که به سایت شما پیوند دارند ایجاد کنید. اگر می خواهید در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کنید و مردم را تشویق کنید که بارها و بارها به سایت شما بازگردند، باید تا حد امکان وب سایت خود را با محتوای جدید و مرتبط به روز کنید.


علاوه بر محتوای صفحه ایستا و مقالات، یک شکل عالی از محتوا برای ارسال در وب سایت شما، توصیه نامه ها است. درخواست از مشتریان خود و سپس انتشار آنها در وب سایت خود، راهی عالی برای ارسال محتوای تازه و با کیفیت در سایت شما است که کسب و کار کوچک شما را جذاب تر می کند.


مطمئن شوید که محتوای شما از لحن مناسب و با برند استفاده می کند که مردم از خواندن آن لذت ببرند.


9. ابزارهای وب مستر را نصب کنید


با نصب Google Analytics  و Google Search Console  (هر دو ترجیحاً از طریق Google Tag Manager) و Bing Webmaster Tools از داده های حیاتی برای کمک به تجزیه و تحلیل ترافیک و عملکرد سایت استفاده کنید. از این ابزارها می توان برای ردیابی انواع اطلاعات زیر استفاده کرد:



  • بازدیدکنندگان روزانه، هفتگی و ماهانه سایت شما

  • تعداد بازدیدها در هر صفحه از سایت شما

  • «نرخ پرش» - درصدی از کاربرانی که به سایت شما می آیند و تنها پس از مشاهده یک صفحه آن را ترک می کنند (الگوریتم های گوگل به وب سایت هایی که نرخ پرش پایینی دارند رتبه های بالاتری می دهد، بر اساس این نظریه که بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در سایت می گذرانند و آن را ارزشمند بیابید.)

  • میانگین زمان صرف شده در سایت توسط بازدیدکنندگان

  • خطاهای خزیدن در سایت شما (خطایی که موتورهای جستجو در سایت شما در خزیدن محتوای آن پیدا کردند)

  • لینک های خراب در سایت

  • کلمات کلیدی که کاربران را به سایت شما هدایت می کند

  • بک لینک به سایت شما

  • زمان دانلود صفحه وب

  • اطلاعات دیگری که می تواند به شما در بهبود سئو کمک کند


10. برنامه نگهداری وب سایت را اجرا کنید


یک وب سایت نباید ایجاد شود و سپس اجازه داده شود که قدیمی شود. برای داشتن یک وب سایت موفق که رتبه خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد و هک نشود، باید از نگهداری صحیح آن اطمینان حاصل کنید.


در اینجا چند نکته برای ایجاد یک برنامه نگهداری وب سایت کسب و کار کوچک آورده شده است:



  • حداقل یک بار در ماه داده های Webmaster Tools را بررسی کنید و هر گونه خطای حیاتی را به صورت بلادرنگ برای شما ایمیل کنید.

  • از داده های ترافیکی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان خود استفاده کنید تا بتوانید بهتر به آنها رسیدگی کنید.

  • از داده های عملکرد برای بهینه سازی و رفع اخطارها و خطاها استفاده کنید.

  • مطمئن شوید که همه نرم افزارها همیشه به روز هستند.

  • اسکن های امنیتی را اجرا کنید تا بدانید وب سایت شما از بدافزار پاک است و هک نشده است.

  • از "تست تقسیم" استفاده کنید تا ببینید آیا تغییرات خاصی از وب سایت شما به عملکرد کمک می کند یا خیر. برای مثال، اگر محصولی را می فروشید، ممکن است دو نسخه از یک صفحه فرود خاص با تصاویر و عبارات متفاوت داشته باشید—تست تقسیم به شما امکان می دهد ببینید کدام نسخه نرخ تبدیل بالاتری دارد.

  • توصیه های من در مورد سئو را دنبال کنید (نقطه 7 را ببینید)، و به طور مداوم محتوای با کیفیت را منتشر کنید (نقطه 8 را ببینید).

  • راه های مؤثر و متداول برای بازاریابی آنلاین کسب و کار خود را بیابید.

  • به کاربران وب سایت اجازه دهید تا در مورد سایت شما بازخورد ارائه کنند.

  • هر از گاهی به بررسی رقابت خود ادامه دهید تا ببینید آنها با حضور آنلاین خود چه می کنند و ببینید آیا کارهایی که انجام داده اند می تواند برای شما نیز مفید باشد.

  • اطمینان حاصل کنید که حداقل یک بار در روز و حداقل 10 روز قبل از وب سایت شما به روش های مختلف نسخه پشتیبان تهیه می شود.


نتیجه


همانطور که پس از خواندن این مقاله می توانید متوجه شوید، ایجاد یک وب سایت بزرگ برای کسب و کار کوچک ممکن است آنقدرها هم که ابتدا فکر می کردید ساده نباشد. با این حال، اگر مراحل ذکر شده در این مقاله را دنبال کنید، کسب و کار کوچک شما شانس بسیار خوبی برای موفقیت در بازار آنلاین خواهد داشت.

نظر خود را بنویسید.